woensdag 7 maart 2012

Tag: Als ik een ... was, dan was ik een ...

Hoi!
Deze tag zag ik op Teskuh.nl. Ik vond het een erg leuke tag, maar wel moeilijk om in te vullen. Je moet wel heel wat fantasie hebben! Je moet jezelf verplaatsen in gereedschap, maanden, planeten enz. en dat vind ik heel erg leuk. Ik hoop dat jullie deze tag net zo leuk als mij vinden!


Als ik een maand was, dan was ik december. 
Niet alleen omdat ik in december geboren ben, maar ook omdat ik het de gezelligste maand vind.Sinterklaas, Kerst, winter, vuurwerk, oliebollen, dat maakt december tot mijn favoriete maand. Al telt mijn verjaardag natuurlijk ook wel mee ;P

Als ik een dag was, dan was ik vrijdag
Vrijdag, begin van het weekend. Misschien kiezen veel mensen zaterdag of zondag, maar voor mij is dat weer een stapje dichterbij de maandag. Op vrijdag heb je nog een heel weekend voor je, je hebt een schoolweek gehad, én dan ga ik paardrijden.

Als ik een tijdstip was, dan was ik 11 uur 's ochtends
Als je elke dag tot 11 uur kon uitslapen, zou echt geweldig zijn! Ik vind 11 uur 's ochtends gewoon een fijn tijdstip, je hebt nog zo'n 12 uur voor je.

Als ik een planeet was, dan was ik Saturnus
Ik heb echt totaal geen verstand planeten, maar als ik zou moeten kiezen, kies ik toch wel voor Saturnus. Die ring eromheen vind ik erg leuk. :P

Als ik een dier was, dan was ik een vogel
Vrij, overal heengaan waar je wilt, een paar mooie vleugels, dat is gewoon wat me wel leuk lijkt. Ik had ook voor mijn lievelingsdier kunnen gaan, een paard, maar het lijkt me lang zo leuk niet om een paard te zijn.

Als ik een richting was, dan was ik rechtdoor
Als alles zo makkelijk te vinden was dat je alleen maar rechtdoor hoefde, zou ik (bijna) nooit meer verdwalen :P

Als ik een meubelstuk was, dan was ik een bed
Ook al wil ik 's avonds bijna nooit naar bed, als ik eenmaal lig kom ik er niet makkelijk meer vanaf.

Als ik een vloeistof was, dan was ik water
Water is bijna wel het belangrijkste wat er is, en je kunt er van alles mee. Drinken, zwemmen, schaatsen (als het ijs dik genoeg is dan :P), douchen, enz..

Als ik een boom was, dan was ik een treurwilg
Ik vind een treurwilg echt heel mooi, vooral als ze echt enorm zijn. De takken die dan naar beneden hangen, die vind ik echt heel mooi. Daar kun je in de zomer ook zo lekker onder liggen/zitten.

Als ik een gereedschap was, dan was ik een hamer
Ik wist echt helemaal niks, al dacht ik wel aan een hamer. Mijn vriendinnen zeiden dat ik een hamer moest kiezen omdat ik een sterke persoonlijkheid heb. (Weetniet of dat waar is, maar ach)

Als ik een bloem was, dan was ik een gladiool
Gewoon omdat ik ze zo mooi vind.

Als ik een weersoort was, dan was ik zonneschijn
Zon, niets is fijner dan zon. Regen is vervelend (en daar word ik nat van :( ), hagel, sneeuw en wind ook. Zon is gewoon lekker.

Als ik een muziekinstrument was, dan was ik een gitaar
Ik hou van gitaar spelen, je kunt er zoveel verschillende muziekstylen op spelen.

Als ik een gezichtsuitdrukking was, dan was ik een lach
Lachen is goed voor je, en het is nog eens leuk ook! :D

Als ik een kleur was, dan was ik blauw
Blauw is echt een hele mooie kleur, vooral oceaanblauw.

Als ik een emotie was, dan was ik blijheid
Gewoon een beetje om dezelfde reden als een lach. :D

Als ik een soort fruit was, dan was ik een mineola
Mineola's, veredelde sinaasappels, zijn echt heel lekker. Ze pellen zo makkelijk als een mandarijn, maar zijn net zo groot als een sinaasappel.

Als ik een geluid was, dan was ik het geluid van een beekje
Lekker rustgevend, toch? ;P

Als ik een element was, dan was ik vuur
Ik vind vuur wel het interessantste element, (klinkt serieus heaa?), maar vuur houdt je ook warm. Verder kon ik ook niet echt kiezen.

Als ik eten was, dan was ik lasagna
Lagagna is gewoon lekker!

Als ik een auto was, dan was ik een Eend
Een Eend is echt een hele grappige auto, lekker oud ;P

Als ik een plek was, dan was ik een rustige plek midden op een meer
Lekker rustig, geen last van gezeur, geen leraren. I-de-aal!

Als ik een stof was, dan was ik katoen
Katoen kun je makkelijk bewerken, en het is ook handig voor veel kleding.

Als ik een smaak was, dan was ik zuur
Zure matten! Volgens mij is er verder niet veel over te zeggen ;P

Als ik een voorwerp was, dan was ik een lamp
Een lichtje in de duisternis, dat is wat ik wil zijn. 

Als ik een lichaamsdeel was, dan was ik een oog
Een oog, je kunt er leuk mee experimenteren. Oogschaduw, mascara, enz.. Verder weet ik dat ik mezelf gelukkig moet prijzen dat ik goede ogen heb, omdat veel mensen een bril of lenzen moeten hebben.

Als ik een liedje was, dan was ik Cancer van My Chemical Romance
Ik vind dit echt zo'n mooi liedje. Het is niet heel rustig en saai, maar heel diep.

Als ik een paar schoenen was, dan was ik een paar gympen.
Makkelijk bij (bijna) elke outfit, en ze zitten echt heerlijk.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen, laat even weten of jullie vaker dit soort tags willen zien.

Liefs

Bron foto's: www.weheartit.com 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

You Get A Lifetime Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos