woensdag 7 maart 2012

Verhalen? Check dit!

Hoihoi!
Even een ander artikeltje. Een vriendin van mij, Anouk, heeft ook een blog. Ze heeft hem een tijdje na mij aangemaakt, en post zelfgeschreven verhalen. Ze is er nu (hopelijk tijdelijk) mee gestopt, omdat ze geen motivatie en inspiratie meer heeft. Met dit artikel wil ik jullie laten weten dat ik het leuk zou vinden als jullie eens een kijkje zouden willen nemen bij haar blog. Hieronder staat een stukje van één van haar verhalen.



Ik was altijd een normaal meisje. Ik leidde altijd een normaal leven. Er gebeurde nooit wat in mijn leven. Ik ging naar school, had leuke vriendinnen en woonde bij mijn eigen ouders. Ze waren niet gescheiden en mijn vriendinnen waren ook normaal. Het waren geen gevaarlijke drugsdealers of meiden die met foute jongens omgingen. En toen werd ik 16. Mijn hele leven veranderde.


'Happy Birthday!' Als ik het plein op kom fietsen staan ze me op te wachten. Esmee en Shanti met een feesthoedje op, Sharon en Emily met een taart in hun handen. Ik krijg een warm gevoel van blijdschap. Ze feliciteren me allemaal, één voor één. Met ons vijven lopen we het plein op en zoeken we een plekje op een bankje. Emily opent de doos en er komt een taart tevoorschijn. Ze snijdt de taart in vijven en we nemen elk een stuk.



'Nathalie! Telefoon voor jou!' Ik sprint de trap af en pak de telefoon over. 'Met Nathalie' 'Hey, met Sharon' Ik hoor een snik aan de andere kant van de lijn. 'What's up?' vraag ik bezorgd. 'Je moet nu naar me toe komen' Sharon barst in tranen uit en hangt op. 'Mam? Ik ben naar Sharon toe, ben voor het eten terug!' Ik trek mijn jas aan en haal mijn fiets uit de schuur. Met een rotgang fiets ik naar Sharon's huis. Normaal doe ik daar minimaal tien minuten over, maar vandaag lukt het me in een kleine vijf minuten. Ze staat al op me te wachten. Haar ogen zijn rood en haar wangen zijn nat van het huilen. 'Wat is er?' 'Het is Esmee.' Meteen lopen haar ogen weer vol. 'Hebben jullie ruzie?' vraag ik ongeduldig. 'Nee, nee. Ze. Ze is verongelukt.' 


Wil je weten hoe dit verhaal afloopt? Kijk dan eens op haar blog. Laat ook eens een reactie bij haar achter. Heb je een goed idee voor een nieuw verhaal, tip of opmerking? Dat kun je ook in een reactie zetten. Zo hoop ik haar zover te krijgen dat ze weer begint met verhalen schrijven.

Ik zou het heel erg leuk vinden als jullie eens daar kijken.

Liefs


Bron foto's: www.weheartit.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

You Get A Lifetime Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos