zondag 29 april 2012

DIY: Je schoenen pimpen

Hoihoi!
Dit keer weer wat anders. De laatste tijd ben ik echt verslaafd aan My Chemical Romance. Een paar vriendinnen van mij ook, en één begon met op haar schoenen schrijven. Voor de sportdag doe ik dat nu ook (logisch hè?), en ik dacht dat het wel leuk was om aan jullie te laten zien. Het is echt heel simpel, maar toch net weer wat minder saai (wat zeg ik? Met My Chem op mijn schoenen zijn ze helemaal niet meer saai!)

 Wat heb je nodig?
- (Goedkope) schoenen
- Permanente stift met een dun puntje
- Songteksten
Wat moet je doen?
Eigenlijk is het heel simpel. Je zet alles klaar, pakt de stift en de schoen, en begint met schrijven. Als je even geen inspiratie hebt, ga je bij youtube liedjes luisteren, en schrijf je op wat je leuk vindt. Als je niet echt fan van één band/zanger(es) bent, kun je ook van meerdere doen. Hieronder zie je wat ik ervan gemaakt heb, de andere schoen moet nog.

2 opmerkingen:

 

You Get A Lifetime Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos