zaterdag 26 mei 2012

Wondermiddeltje: Wonderolie

Sorry dat er al zo lang geen artikel online is gekomen, maar ik heb het echt zó druk! Maar er staan alweer wat artikelen klaar, dus vanaf nu komen er weer vaker artikelen.
bron

Zoals de naam al zegt, is Wonderolie (ook wel ricinusolie) een echt wondermiddeltje. Je kunt het gebruiken voor verschillende dingen. Hieronder noem ik er een paar.

Officieel: laxeermiddel
Ja. Officieel wordt het dus gebruikt om "de ontlasting op gang te brengen". Daarom kijken de verkoopsters je dus zo vreemd aan als je het koopt ;). Het kan ook gebruikt worden om weeën bij zwangere vrouwen op te wekken.

bron
Oil Cleansing Method
Hier heb je al over kunnen lezen op mijn blog (om te lezen, klik hier en hier). Omdat het een kleverige, niet vette olie is, kunt je hem hier perfect voor gebruiken. Maar wel in combinatie met een wat vettere olie, anders droogt hij je huid uit.

Wimpers verlengen
Hier zou je hem ook voor kunnen gebruiken. Als je bij google zoekt, dan krijg je er al meerdere sites over, bijvoorbeeld deze. Het zou dus helpen om je wimpers steviger, dikker, en langer te maken. Dit ga ik binnenkort eens testen, want mijn wimpers zijn niet heel stevig en dik. Smeer elke avond voor het slapengaan een beetje bij de aanzet van je wimpers.
bron

Vollere wenkbrauwen
Dit ga ik ook nog eens testen. Omdat de wonderolie de haartjes dikker maakt, krijg je vollere, en ook wat donkerdere, wenkbrauwen. Nu heb ik echt hele lichte wenkbrauwhaartjes, dus dat wil ik graag uitproberen. Ook bij deze smeer je elke avond een beetje op de haartjes.

bron
Veel toepassingen dus. Je zou het trouwens, lees ik net, ook nog voor wratten kunnen gebruiken. Dan kun je meerdere keren per dag je wrat ermee insmeren. Klinkt eigenlijk best wel smerig... 

Nou ja, ik heb in ieder geval een flesje wonderolie hier staan. Je kunt het o.a. kopen bij Kruidvat, Etos en Meindersma, eigenlijk bij alle drogisterijen wel geloof ik.
Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden. En nogmaals sorry dat er al bijna een maand geen artikel online is gekomen!

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

You Get A Lifetime Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos