woensdag 13 juni 2012

Naam veranderd

Hoihoi!

Soms is het tijd voor verandering. En soms wil je ook gewoon iets anders. Toen ik net met deze blog begon, was ik van plan vooral over beauty te schrijven, dus koos ik voor de naam: Just A Girl That Loves Beauty. Maar nu ik eenmaal bezig ben, wil ik ook over persoonlijke dingen schrijven. Dus dan past die naam er niet zo goed meer bij. Ik zat dus al een tijdje te denken aan een nieuwe naam, toen ik vanmiddag even muziek zat te luisteren.
Bron

Opeens kwam het liedje 'It's not a fashion statement, it's a deadwish!' voorbij. Daar komt het zinnetje 'You get a lifetime' in voor. Dat leek me de perfecte naam voor mijn blog. Mijn blog heet nu dus You Get A Lifetime. 
Ik hoop dat jullie het niet erg vinden, want verder verandert er niks aan mijn blog. Er zullen alleen wat vaker persoonlijke posts voorbij komen. 

Liefs

2 opmerkingen:

 

You Get A Lifetime Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos