zondag 15 juli 2012

Dr. van der Hoog ClearSkin producten

Hoihoi!
Ik weet niet wat er mis is met mijn huid de laatste tijd. Ben ik net van die ene enorme puist op mijn kin verlost, komt de volgende er al weer aan. Ik zoek nu al tijden naar goede verzorgingsproducten, met niet te veel parfum, omdat ik naast een vette huid, ook een gevoelige huid heb. Dus, toen ik een tijdje geleden de stad in ging, keek ik meteen even bij de op=op voordeelshop, omdat je daar goede merken voor een voordelig prijsje kunt krijgen.

Ik liep meteen door naar het gedeelte van gezichtsverzorging, omdat ik anders toch weer veel te veel koop. En mijn oog viel heel snel op de producten van Dr. van der Hoog. De ClearSkin lijn is voor de vette/onzuivere huid. De producten kosten normaal geloof ik rond de 8 euro, maar nu had ik 3 producten voor 7,25. Dit omdat het 2 voor 5 euro was, en 1 voor 2,75. Mij leek de cleansing foam, de day&night control en de spot cream het interessantst, dus heb ik die drie meegenomen. 

Trouwens, omdat ze in de voordeelshop te koop zijn, zijn het de oude producten nog. Volgens mij is de cleansing foam uit het assortiment, de andere twee zitten er nog wel in, maar dan in een andere verpakking.

Allereerst de cleansing foam. Eerst kwam er bij mij alleen wat waterig spul uit, dus ik was al bang dat het een miskoop was. Maar toen ik wat harder drukte, kwam er wel schuim uit. Gelukkig!
Hoe voelt het? Ik merk dat mijn gezicht echt schoner voelt, en ook best wel zacht. Het haalt het vuil goed weg, en ook make-up verdwijnt als sneeuw voor de zon. Gewoon een goed product dus. Het schuim werkt fijn, en het pompje is ook erg hygiënisch, 

Dan nu de day&night control. Het is een tubetje, wat sowieso al een pluspunt is, aangezien het zo hygiënisch is. Het is een vrij dikke crème, maar je hebt niet erg veel nodig.
Het werkt erg fijn, en ik merk dat het inderdaad matterend werkt.

 Last but not least: de spot cream. Dit is echt wel het wonderproduct hoor. Ook weer in een tube, maar met een doseertip. Erg handig! Ik breng hem vaak op mijn kin, rond mijn neus, en op de puistjes op mijn voorhoofd aan, en dat helpt echt! Je hebt maar een heel klein beetje nodig. Echt een superproduct, als je het mij vraagt.

Edit: volgens mij heb ik niet de juiste huid voor de cleansing foam en de day & night control. Na een paar dagen kreeg ik allemaal schilfers op mijn gezicht, vooral op mijn wangen. Ik ben gestopt met die twee producten, alleen de spot cream gebruik ik soms nog. 

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

You Get A Lifetime Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos