donderdag 12 juli 2012

My Music #2

Hoihoi!
Sorry dat er al zo lang geen blogposts meer zijn, maar ik had het de laatste weken druk. En als ik het niet druk had met school, moest ik óf werken, of ik had andere dingen te doen. Heel erg sorry daarvoor! Er staan nu weer wat posts klaar, dus voorlopig weer volop leesvoer! Als goedmakertje hier even wat muziek, die ik de laatste tijd veel luister.
Helena van My Chemical Romance. Dit liedje is echt zo gaaf! Ik luister het echt aan één stuk door. Heel stiekem heb ik ook al besloten dat ik deze op mijn begrafenis wil. Veel van jullie zullen het niet met me eens zijn, maar als je het liedje echt begrijpt, snap je het vast wel een beetje.

September van Daughtry. Ooit gehoord van Daughtry? Nee? Schaam je diep! Nee hoor, grapje. Maar voor degenen die niet echt van hele standaard popmuziek houden, probeer dit eens. Daughtry is echt ontzettend goed, en hoort nu ook bij mijn lijstje van favo bands. Zeker dit liedje, September, is een aanrader!

21 Guns van Green Day. Oké, dit is het liedje waardoor de halve klas mij en mijn vriendinnen niet meer zo mocht. Tja, wij zijn gewoon wat anders, mag het? We werden onder andere 'dat' genoemd, en 'emo'. (Voor degenen die het niet weten, ik ben zwaar tegen het begrip 'emo'. Ik kan er echt niet tegen, want het staat voor emotioneel, dus dan zou iedereen 'emo' zijn. Vooral in combinatie met 'dat' kan het niet, want dingen hebben geen emoties en kunnen dus ook niet 'emo' zijn. Tot zover mijn betoog over 'emo's' ;P) Het liedje is echt ontzettend mooi, zeker voor degenen die van alternatieve muziek houden!

Boulevard of Broken Dreams van Green Day. Ja. Dit liedje is een tijd terug best wel vaak op de radio geweest, en ik hoorde hem afgelopen week ook weer op de radio. Ontzettend mooi, en ook weer van Green Day. 

Don't give up the fight van Racoon. Last but not least, een liedje dat degenen die niet van Alternative muziek houden, vast ook wel kunnen waarderen. Heel erg sneu liedje, maar wel o zo mooi. Racoon is ook zeker een band met hele goede liedjes, ook al hebben ze er wat minder leuke liedjes tussen, bijvoorbeeld No Mercy. 

Misschien is het jullie opgevallen dat het dit keer echt allemaal wel wat anders is dan 'normale' popmuziek. Dat komt gewoon even door de periode waar ik nu in zit, het afsluiten van een schooljaar dat niet heel erg leuk was, vooral niet aan het einde. Maar het is vakantie, en daar was ik ook echt aan toe. Hieronder mijn lijstje met favoriete bands, mocht je daar nieuwsgierig naar zijn: 

1. My Chemical Romance
2. Green Day
3. Daughtry
4. Racoon
5. Paramore

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

You Get A Lifetime Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos