woensdag 18 juli 2012

Tag: The chosen one

Hoihoi! 
Ik had wel weer eens zin in een tag. En deze kwam ik tegen op de blog van lisanne. Ze heeft een heleboel quote's verzameld, en dan is het de bedoeling één quote uit te kiezen die je het meest bij je vindt passen. 
Ik heb de quote's eens bekeken, maar kiezen was echt heel moeilijk!

Het is me uiteindelijk toch wel gelukt, ik heb voor deze quote gekozen:

Ik maak altijd een complete lijst met dingen die ik moet doen. Maar dan, dan begint de zon te schijnen en wil ik even varen. Dan denk ik: nou, vooruit dan maar, een halfuurtje varen. Dat halfuur wordt al snel een uur. En dan kom ik thuis, ligt er een tijdschrift in de brievenbus. Huppakee, tijdschrift mee naar buiten, het is mooi weer, daar moet je van genieten. Weer een uur later: ohja, dat moet ik nog doen. Dan loop ik naar binnen, zal ik dat ene ding gaan doen, krijg ik een smsje: zin om te zwemmen? Nou, natuurlijk heb ik zin om te zwemmen! En dan is de dag voorbij. Niks van mijn to-do lijstje gedaan. Oeps! Zo makkelijk is het ;). Maar het maakt niet uit, ik heb een leuke dag gehad! 

Bij deze tag ik jullie allemaal! Ga eens naar de blog van Lisanne, en zoek zelf ook een quote uit. Laat hieronder even weten welke je hebt gekozen.

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

You Get A Lifetime Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos