donderdag 30 augustus 2012

Hot or not: Colour blocking


Zelf heb ik nog nooit echt aan colour blocking gedaan, ik vind het vaak iets te bij mezelf. Maar bij anderen kan ik er vaak wel van genieten. Mits het goed gecombineerd is, natuurlijk. Zo vind ik dat rood en roze vaak vloekt. Wat vind jij? Hot? Or not?

Zoals de colour blocking-trend hierboven gecombineerd is, vind ik hem wel leuk. Het is niet te druk, en ziet er vrolijk uit ook. Zelf zou ik het nog steeds niet dragen, maar het ziet er wel leuk uit ;).
Een tijdje terug zag ik een meisje met een rode broek met panterprint, en daarboven een roze shirtje. Maar die twee kleuren lagen net iets te dicht bij elkaar, dus vloekte het.
Maar wat vind ik nu van de trend?
Zolang het niet too much is, vind ik het een leuke trend. Maar om nu alles in kleur te doen... Ik zou het liefst een paar kleuren toevoegen, en voor de rest zwart, wit of grijs. Maar smaken verschillen ;) Verder moeten mensen vooral doen wat ze zelf leuk vinden.
Wat vind jij van de trend?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

You Get A Lifetime Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos