maandag 6 augustus 2012

Mijn favoriete webshops

Hai!
Waarschijnlijk hebben jullie nu vakantie. Ik tenminste wel, maar ik heb het wel heel erg druk. Daarom kwam er een tijdje geen artikel online. Ik had ook niet echt inspiratie, maar nu heb ik mijn favoriete webshops op een rijtje gezet.


Kleding&accessoires
Forever21
Zij hebben erg leuke kleding, voor weinig geld. Je ziet niet zoveel mensen in deze kleding lopen, pluspuntje dus ;) Ook de accessoires zijn erg leuk, en ook niet duur.
H&M
Ook goedkope kleding, soms wel van wat minder goede kwaliteit. Kijk om je heen en je ziet tenminste één iemand in H&M kleding lopen, dat is dan ook weer wat jammer. Maar ze hebben wel goede basics, en de accessoires zijn ook top!

Creatief
De leukste taartenshop
Hier kun je hele leuke dingen kopen om taarten/cupcakes/cakepops te maken. Erg leuk en uitgebreid assortiment! Ze zijn niet duur, en verkopen bijvoorbeeld ook het merk FunCakes. Voor de keukenprins(ess)en onder ons ;)
Karin Robberse
Zij verkoopt fimosieraden, kralen, mallen en klei, maar ook pandorastyle sieraden. Ook zij is niet duur, en heeft erg veel. Dit is misschien meer iets voor de creabea's onder ons!
Overig
Marktplaats
Wie kent het niet? Mensen bieden hier dingen aan die ze kwijt willen, en jij kunt bieden, of mailen voor directe verkoop. Zelf kijk ik erg vaak op deze site, er zijn erg leuke dingen te koop.
Ebay
Ook deze kent bijna iedereen wel. Ik heb het een tijdje geleden ontdekt, nog niks gekocht, maar dat gaat echt nog wel gebeuren. Je kunt er echt alles krijgen. Van make-up, tot kleding, van band merch tot boeken. Echt super leuk! Binnenkort volgt hier mijn wishlist nog van.

Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te zien. Over een tijdje komt ook nog een 'Mijn favoriete winkels'.

Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

You Get A Lifetime Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos