woensdag 8 augustus 2012

Shoplog

Zoals ik al vertelde zou er een shoplog aankomen, dus bij deze! Gisteren ben ik met een vriendin naar Groningen geweest om te shoppen. Om mijn bankrekening niet helemaal leeg te roven, mocht ik niet heel veel kopen van mezelf, dus daarom is dit eigenlijk een soort minishoplog. Ik ben bij 2 h&m's geweest, en twee keer bij een Kruidvat. Dus het is alleen maar H&M en Kruidvat. Van sommige producten kunnen jullie binnenkort een review lezen.

Als eerste ben ik bij een H&M geweest. Ik wou eigenlijk een bordeauxrode broek en top, en een paar ballerina's. Nou, de ballerina's pasten niet (ik heb maat 42, maar pas heel soms in een 41), en de bordeauxrode broek vond ik niet zo geweldig. Dus, alleen de top. Dacht ik.
Maar toen zag ik op een poster deze trui. Ik zei meteen tegen mijn vriendin: Waar ligt die trui? Ik wil hem hebben! Dus wij naar de plaats waar die trui lag, zat mijn maat er niet tussen. Een vrouw hoorde mij dit zeggen, en zij had net een trui gepast in die maat, maar ze kocht hem niet! Dus ik helemaal gelukkig, toch nog maar even passen, om vervolgens naar de kassa te lopen.
Maar ja, vlakbij de kassa hingen de sieraden, en daar ging ik toch even kijken. En toen zag ik deze oorbellen. Ik heb ze eind vorig jaar al eens bij Pieces gezien, maar ik heb ze toen niet gekocht, omdat ik 12 euro voor een paar oorbellen vrij prijzig vond. Ik draag bijna nooit andere oorbellen dan mijn ringetjes, dus heeft het geen nut veel geld uit te geven aan een paar oorbellen. Maar nu zag ik ze hier voor een paar euro. Het enige nadeel hieraan: beide kanten hebben zo'n ringetje dat je bovenin kunt vastklemmen. Misschien is dat iets te druk wordt, bij de Pieces hadden ze één knopje, en één knopje met zo'n ringetje. We zien wel. Ik vind ze wel erg leuk! Toen liep ik wel echt naar de kassa toe ;)


Bordeauxrode top: €4,95
Trui: €19,95
Oorbellen: €3,95
Toen gingen we naar een Kruidvat. Ik zocht de french nail tip remover van Essence, maar die was er niet. Ik had ook al in Deventer gezocht, maar ook daar kon ik hem niet vinden. Dus keek ik verder. Toen zag ik dat op de colour & shine oogschaduws 50% korting was. Ze gaan dus uit het assortiment, denk ik. Ik nam de kleur 08 joyride to jupiter mee, een blauw-groenige kleur. Ook zocht ik nog een base coat, dus ik nam een base coat van Essence mee, de nail art protecting base coat. Ik nam ook de 3in1 vijl mee, die ook met 50% korting werd verkocht. 
Toen liep ik naar de kassa. Maar ik kwam de cosmetic cotton wattenstaafjes tegen. Die wilde ik al langer hebben, maar bij onze kruidvat worden die niet verkocht. Dus ook deze gingen in mijn winkelmandje.

Colour&shine oogschaduw: van €2,80 naar €1,40
Base coat: €1,99
3in1 nagelvijl: van €2,30 naar €1,15
Cosmetic cotton wattenstaafjes: €0,99
Daarna gingen we, alweer, naar de H&M. Hier kocht ik alleen deze oorbellen. Ik had ze al eens eerder gezien, in Leeuwarden, maar had ze toen niet gekocht. Daar heb ik best wel spijt van gehad, dus je begrijpd dat ze deze keer meteen meegingen!

Oorbellen: €3,95
Toen was de tijd alweer bijna voorbij, en gingen we, met mijn ouders, terug naar de auto. We kwamen ook weer langs een Kruidvat, en ik besloot nog één keer te kijken of ze toevallig de remover van Essence hadden. En die hadden ze! Met 50% korting, want ook deze gaat uit het assortiment. Nou, kan het nog beter? 
Ik nam ook even een oogpotlood van Catrice mee. Ik had al één van Essence, maar die is niet zwart genoeg, en die blijft niet goed zitten op mijn waterlijn. Ik heb ook een hele oude nog, maar die is zo oud dat ik hem liever niet meer gebruik. Ik had gehoord dat het oogpotloodje van Catrice wel goed was, dus ik nam de gok.

Remover: van €2,50 naar  €1,25
Oogpotlood: €1,99
Van de meeste producten komt nog een review. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien, ik vond het in ieder geval wel leuk om te kopen, en ik ben ook heel erg blij met mijn aankopen!

Liefs,

2 opmerkingen:

 

You Get A Lifetime Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos