zondag 12 augustus 2012

Tag: Nailpolish&me

Alweer een tag.Er komt nog een Playing with make-up aan, en een tutorial daarvan. Er komen ook nog wat reviews, maar eerst nog even een tag over nagellak. Er worden vragen gesteld, en ze gaan allemaal over nagellak. Hoeveel nagellak heb ik, welke kleur komt het meeste voor, enz. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

1. Hoeveel lakjes telt jouw stash?
Ik heb al vaker geteld, maar de laatste keer was zo'n 2 maanden geleden. In de tussentijd heb ik nog wat lakjes gekregen en gekocht. Tijd om opnieuw te tellen dus! Het zijn er 43, niet heel veel dus.

2. Van welk merk bezit je de meeste lakken?
Het goedkoopste, natuurlijk. Essence dus. Vaak krijg ik die cadeau, en als ik een leuk lakje ertussen zie, koop ik die ook, want 1,29 is geen geld. Ik heb er dan ook 21 van.

3. Wat is de meest voorkomende kleur in je stash?
Alles wat in de buurt komt van rood. Dus ook paars en roze. Daar heb ik echt te veel van eigenlijk, ze lijken allemaal op elkaar, maar zijn nooit hetzelfde.

4. Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?
Tuurlijk. Ik heb geen black light nagellak, geen glow in the dark, enz. Ook heb ik niet alle kleuren, ik heb niet eens wit en zilver. Ohja, ik heb ook geen blauwe glitter enz. Die wil ik nog wel, en ik heb gelezen dat Essence haar lakjes gaat veranderen, en dat de oude lakjes dus met korting worden verkocht! Ik ga mijn slag slaan, zeker weten.

5. Welke nagellak draag je het meest?
Vaak mintkleurige nagellak, bronstinten of zwart. Maar wel met nail-art erbij, als ik daar tijd voor heb.

6. Van welke lak blijf je je afvragen waarom je het nog niet hebt weggegooid?
Geen. Ik heb niet superveel nagellak, en niks is ouder dan anderhalf jaar oud. Dat komt omdat ik vroeger wel eens de nagellak van mijn moeder gebruikte, maar zij is zelf niet zo van de nagellak. Dus heeft ze die bij de verhuizing weggegooid, ook omdat die toen al jaren oud waren. Maar anderhalf jaar geleden, met sinterklaas, heb ik een mintkleurig nagellakje gekregen ;D.

7. Gebruik je een basecoat?
Soms. Niet een echte basecoat, die heb ik (nog) niet. Maar wel een topcoat of doorzichtige nagellak. Ik wil geen verkleurde nagels, is me ook nog nooit overkomen.

8. Gebruik je een topcoat?
Altijd. Ik doe veel te veel met mijn handen, dus anders zou ik elke avond opnieuw moeten lakken. En daar heb ik geen zin/tijd voor. 

9. Stempelen of uit de losse hand?
Uit de losse hand, omdat ik simpelweg geen stempelding heb. Een vriendin heeft er wel één, en die heb ik ook wel eens gebruikt, maar dan nog vind ik uit de losse hand leuker.

10. Hou je van glitters/shimmer of toch liever een crème finish?
Een creamy lakje is lekker simpel, niet té, en altijd geslaagd. Dus die heb ik het liefst. Maar glitters zijn ook mooi, vooral bij een basic outfit.

11. Voel je je kaal zonder nagellak?
Nee. Sterker nog, ik draag al anderhalve maand geen nagellak meer. Mijn nagels werden slap van de nagellak en nagellakremover, dus mocht ik van mezelf even geen nagellak meer op. Maar morgenavond ga ik ze weer lakken hoor!

12. Hoeveel lakjes heb je de afgelopen week gekocht?
Zero. Ik spaar nu heel hard, zodat ik de komende twee weken heel veel kan uitgeven. Ook heb ik geen tijd om te shoppen, in mijn dorp zit alleen een supermarkt, en ik heb het ook veel te druk met mijn werk.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen, en dat jullie tot nu toe een leuke vakantie hebben.

Hoeveel lakjes heb jij, en welke is je favoriet? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

You Get A Lifetime Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos