dinsdag 2 oktober 2012

Klein, maar fijn, we hebben een nieuw lid!

Jullie hebben vast wel gemerkt dat ik de laatste tijd niet echt geblogt heb. Dat komt omdat ik het echt heel erg druk heb met school. Maar daar heb ik nu een oplossing voor gevonden!


De oplossing heet Emma en is 15 jaar oud. Toen ze vandaag mijn blog las, had ze zin om ook weer te gaan bloggen, maar daar had ze niet zoveel tijd voor. En ze vond het in haar eentje niet zo leuk. Dus hebben we bedacht dat we dan maar samen gaan bloggen. Veel gezelliger, en meer posts voor jullie! Hoe we het verder precies gaan doen weten we niet, maar in ieder geval zullen we beide posts plaatsen. We zien ook nog wel wie welke onderdelen het leukst vindt. Hieronder stelt Emma zich even voor:


Hallotjes!
Ik ben dus Emma en zit samen met Siska in de 4e klas van het Gymnasium. Ik ben klein, gek, eigenwijs, maar vooral mezelf. Ik heb een grote passie voor mode, al toen ik klein was maakte ik jurken van lappen. Mijn stijl verandert bijna met de dag, maar de laatste tijd ben ik vooral gek op de jaren 50/60 en de pin-up stijl. Make-up vind ik ook wel leuk, vooral nagellak. Ik heb nu denk ik boven de 70 potjes in mijn kast. Oeps… 

Siska is al sinds groep 8 een hele goede vriendin van mij, toen klikte het en nu klikt het net zo goed en misschien wel beter. Sinds de 2e gaan we weer veel meer met elkaar om en daar ben ik heel blij mee! Ze is namelijk echt een van mijn beste vriendinnen. Toen ik haar blog las miste ik het bloggen weer, ik heb het een tijdje gedaan, maar had er uiteindelijk niet veel tijd meer voor. Gelukkig heb ik de laatste tijd meer vrije tijd en vooral zin om weer te bloggen! Dus reken er maar op dat er meer komt.

Ik ben ook gek op muziek, de laatste tijd luister ik vooral naar Marina and The Diamonds, Apocalyptica, My Chemical Romance, Green Day en Amy Winehouse. Zoals je ziet dus een aardig verschillend lijstje :P Mijn favoriete nummer van de laatste tijd is My Sweet Prince van Placebo. Ik kwam het tegen op youtube toen ik een filmpje keek. 
Lezen, schrijven, bloggen, ik vind het allemaal wel leuk. Ik ben ook zo’n persoon die meegezogen wordt in een ‘fandom’, bijvoorbeeld de laatste tijd in de Hongerspelen. 
Nou, nu weten jullie denk ik ook wel genoeg over mij, in ieder geval voor een tijdje! Binnenkort zal ik ook wel wat van de tags doen die Siska ook heeft gedaan, dan leren jullie mij ook nog wat beter kennen. 
Ik hoop jullie vaker te zien! 

Ik kijk er in ieder geval erg naar uit om met één van mijn beste vriendinnen samen te werken! Emma gaat nu, als het goed is, werken aan een lay-out, zij is daar veel beter in dan ik! Ik hoop dat jullie het net zo leuk vinden als wij.

Ohja, er komen nu echt weer veel posts aan! Ik heb aardig wat opgespaard, onbewust natuurlijk, en ik ga zometeen even alles typen.

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

You Get A Lifetime Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos